Connect with us

Τεχνολογία

Η μεγάλη αλλαγή που εφαρμόζει από σήμερα ο Chrome

Δημοσιεύτηκε

on

Ο Chrome, το δημοφιλές πρόγραμμα της Google για πλοήγηση στο διαδίκτυο, θα αρχίσει από σήμερα να μπλοκάρει επιλεκτικά online διαφημίσεις ιστοσελίδων, που συστηματικά ενοχλούν τους χρήστες ή παρεμποδίζουν το ομαλό «σερφάρισμά» τους.

Η νέα δυνατότητα θα βάζει αυτομάτως «φρένο» σε ενοχλητικές διαφημίσεις ιστοσελίδων, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο. Θα μπλοκάρονται ακόμη και διαφημίσεις της ίδιας της Google, αλλά οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να επιτρέψουν την προβολή μιας διαφήμισης, αν το επιθυμούν.

Στόχος της Google είναι να πείσει τους χρήστες να εγκαταλείψουν τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (ad blockers) που επιτρέπει το καθολικό μπλοκάρισμα των διαφημίσεων και να αρκεσθούν στις νέες δυνατότητες του Chrome. Τα προγράμματα ad-blocking είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια των χρηστών να κάνουν πιο εύκολη την περιήγησή τους στο Ίντερνετ, αλλά στερούν έσοδα από τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστικές και την ίδια τη Google.

Μαζί με το Facebook, η Google ελέγχει την online διαφημιστική αγορά. Οι καχύποπτοι αναλυτές εκτιμούν ότι η νέα κίνηση της Google δεν αποσκοπεί τόσο στο να «καθαρίσει» το διαδίκτυο από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, όσο στο να διευρύνει το δικό της μερίδιο στη διαφημιστική «πίτα».

Είναι ενδεικτικό ότι ο Chrome θα εξαιρεί από το «μπλόκο» μία από τις πιο σημαντικές μορφές διαφήμισης της Google, όσες «τρέχουν» πριν τα βίντεο στο YouTube (το οποίο ανήκει στην ίδια). Στην ουσία, με τη νέα κίνησή της, η Google φροντίζει να μπλοκάρει η ίδια επιλεκτικά μερικές διαφημίσεις, προκειμένου να μη μπλοκάρουν οι χρήστες όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις.

Ανάμεσα στις online διαφημίσεις που μπαίνουν στο στόχαστρο, είναι όσες ξεπηδούν με μεγάλο ξεχωριστό παράθυρο (pop-up) χωρίς καν εικονίδιο εξόδου, οι μεγάλες που «αιωρούνται» πάνω από την ιστοσελίδα και εκείνες που έχουν έντονα χρώματα στο υπόβαθρο της ιστοσελίδας.

Αν -αρχής γενομένης από τις 15 Φεβρουαρίου- ορισμένοι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται και δεν αναπροσαρμόζουν το είδος και την εμφάνιση των online διαφημίσεών τους, ο Google Chrome θα τις μπλοκάρει αυτόματα για λογαριασμό των χρηστών. Η Google, αφού κάνει δειγματοληπτική έρευνα, θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές στις διαφημίσεις τους μέσα σε 30 μέρες. Αν αυτοί δεν συμμορφώνονται, θα αρχίζει το «μπλόκο» από τον Chrome.

Οι όποιες ενστάσεις από τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων, των οποίων μπλοκάρονται οι διαφημίσεις επειδή κρίνονται ενοχλητικές, θα λύνονται μέσω της Συμμαχίας για Καλύτερες Διαφημίσεις, η οποία περιλαμβάνει ως μέλη τη Google, το Facebook, μεγάλους οργανισμούς ενημέρωσης όπως η News Corp κ.α.

Τεχνολογία

Το Facebook ανακοίνωσε την ενοποίηση των WhatsApp, Instagram και Messenger

Published

on

Τι θέλει να πετύχει ο Ζούκερμπεργκ

Σχέδια ενοποίησης των υπηρεσιών μηνυμάτων με το Instagram το WhatsApp και το Facebook Messenger, ετοιμάζει το Facebook.

Σύμφωνα με τους New York Times, ενώ οι τρεις αυτές εφαρμογές θα παραμείνουν φαινομενικά ως έχουν, σε βαθύτερο επίπεδο τα μηνύματα θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδεύουν μεταξύ των τριών αυτών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου του Facebook στο BBC, πρόκειται για μία διαδικασία ή οποία θα χρειαστεί αρκετό χρόνο.

Η ιδέα αποτελεί προσωπικό πρότζεκτ του ιδρυτή του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ

Η ενοποίηση των υπηρεσιών αυτών πρακτικά σημαίνει ότι κάθε χρήστης του Facebook θα έχει την δυνατότητα να επικοινωνεί απευθείας με κάποιον που έχει μόνο λογαριασμό στο WhatsApp, κάτι που προς το παρόν δεν είναι εφικτό.

Το έργο της ενοποίησης των τριών υπηρεσιών έχει ήδη ξεκινήσει και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί προς το τέλος του τρέχοντος έτους ή στις αρχές του 2020.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ζούκερμπεργκ πιέζει ώστε το σχέδιο να καταστήσει την τριάδα των υπηρεσιών στο να γίνουν «χρήσιμες», αυξάνοντας τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες σε αυτές.

Συνδυάζοντας αποτελεσματικά όλους τους χρήστες της σε μια τεράστια ομάδα, το Facebook θα μπορεί ν’ ανταγωνιστεί αποτελεσματικά τις υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων των ανταγωνιστριών εταιρειών – Google και Apple – εκτιμά η Μακένα Κέλι από ενημερωτικό σάιτ τεχνολογίας The Verge.

«Θέλουμε να δημιουργήσουμε την καλύτερη εμπειρία ανταλλαγής μηνυμάτων που γίνεται και οι χρήστες επιθυμούν την επικοινωνία να είναι απλή, αξιόπιστη και εμπιστευτική» αναφέρει το Facebook σε επίσημη δήλωσή του.

«Προσπαθούμε να κάνουμε πιο αποτελεσματικά τα προϊόντα ανταλλαγής μηνυμάτων, κάνοντάς τα απολύτως κρυπτογραφημένα και εξετάζοντας τρόπους που θα διευκολύνουν την επικοινωνία ανάμεσα σε φίλους και συγγενείς σε διαφορετικά δίκτυα» πρoσθέτει.

Η απόφαση έρχεται σε μία περίοδο που το Facebook αντιμετωπίζει επανειλημμένα κριτική πάνω σε θέματα που αφορούν την ασφαλή διαχείριση των δεδομένων των χρηστών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Βρετανός Επίτροπος Πληροφοριών έχει ήδη διατάξει έρευνες σχετικά με το πόσα δεδομένα μοιράζονται ανάμεσα στις υπηρεσίες του WhatsApp και του Facebook.

Με πληροφορίες από το BBC

Continue Reading

Viral

Facebook: Παλιά μηνύματα επανεμφανίζονται τυχαία στο Messenger

Published

on







Χρήστες του Facebook αναφέρουν από εχθές μια πολύ περίεργη περίπτωση: Λάθη της πλατφόρμας προκαλούν παλιές συζητήσεις του Messenger να επανεμφανιστούν τυχαία και χωρίς λόγο ή κάποια εξήγηση. (more…)




Continue Reading

Τεχνολογία

Ιστορική στιγμή: Το «ΙnSight» θα προσεδαφισθεί σήμερα στον Άρη λέει η NASA

Published

on







Για εξίμισι λεπτά η NASA θα παρακολουθεί σήμερα με κομμένη την ανάσα την επιχείριση προσεδάφισης του διαστημικού γεωλογικού σκάφους «InSight» στον Κόκκινο Πλανήτη. (more…)




Continue Reading

Facebook

Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ