Connect with us

Τεχνολογία

Η μεγάλη αλλαγή που εφαρμόζει από σήμερα ο Chrome

Published

on

Ο Chrome, το δημοφιλές πρόγραμμα της Google για πλοήγηση στο διαδίκτυο, θα αρχίσει από σήμερα να μπλοκάρει επιλεκτικά online διαφημίσεις ιστοσελίδων, που συστηματικά ενοχλούν τους χρήστες ή παρεμποδίζουν το ομαλό «σερφάρισμά» τους.

Η νέα δυνατότητα θα βάζει αυτομάτως «φρένο» σε ενοχλητικές διαφημίσεις ιστοσελίδων, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο. Θα μπλοκάρονται ακόμη και διαφημίσεις της ίδιας της Google, αλλά οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να επιτρέψουν την προβολή μιας διαφήμισης, αν το επιθυμούν.

Στόχος της Google είναι να πείσει τους χρήστες να εγκαταλείψουν τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (ad blockers) που επιτρέπει το καθολικό μπλοκάρισμα των διαφημίσεων και να αρκεσθούν στις νέες δυνατότητες του Chrome. Τα προγράμματα ad-blocking είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια των χρηστών να κάνουν πιο εύκολη την περιήγησή τους στο Ίντερνετ, αλλά στερούν έσοδα από τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστικές και την ίδια τη Google.

Μαζί με το Facebook, η Google ελέγχει την online διαφημιστική αγορά. Οι καχύποπτοι αναλυτές εκτιμούν ότι η νέα κίνηση της Google δεν αποσκοπεί τόσο στο να «καθαρίσει» το διαδίκτυο από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, όσο στο να διευρύνει το δικό της μερίδιο στη διαφημιστική «πίτα».

Είναι ενδεικτικό ότι ο Chrome θα εξαιρεί από το «μπλόκο» μία από τις πιο σημαντικές μορφές διαφήμισης της Google, όσες «τρέχουν» πριν τα βίντεο στο YouTube (το οποίο ανήκει στην ίδια). Στην ουσία, με τη νέα κίνησή της, η Google φροντίζει να μπλοκάρει η ίδια επιλεκτικά μερικές διαφημίσεις, προκειμένου να μη μπλοκάρουν οι χρήστες όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις.

Ανάμεσα στις online διαφημίσεις που μπαίνουν στο στόχαστρο, είναι όσες ξεπηδούν με μεγάλο ξεχωριστό παράθυρο (pop-up) χωρίς καν εικονίδιο εξόδου, οι μεγάλες που «αιωρούνται» πάνω από την ιστοσελίδα και εκείνες που έχουν έντονα χρώματα στο υπόβαθρο της ιστοσελίδας.

Αν -αρχής γενομένης από τις 15 Φεβρουαρίου- ορισμένοι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται και δεν αναπροσαρμόζουν το είδος και την εμφάνιση των online διαφημίσεών τους, ο Google Chrome θα τις μπλοκάρει αυτόματα για λογαριασμό των χρηστών. Η Google, αφού κάνει δειγματοληπτική έρευνα, θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές στις διαφημίσεις τους μέσα σε 30 μέρες. Αν αυτοί δεν συμμορφώνονται, θα αρχίζει το «μπλόκο» από τον Chrome.

Οι όποιες ενστάσεις από τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων, των οποίων μπλοκάρονται οι διαφημίσεις επειδή κρίνονται ενοχλητικές, θα λύνονται μέσω της Συμμαχίας για Καλύτερες Διαφημίσεις, η οποία περιλαμβάνει ως μέλη τη Google, το Facebook, μεγάλους οργανισμούς ενημέρωσης όπως η News Corp κ.α.

Τεχνολογία

Google Chrome: H Ανώνυμη Περιήγηση δεν είναι τόσο… ανώνυμη

Published

on

Οι περισσότεροι χρήστες δεν έχουν παράλογες απαιτήσεις όσον αφορά στην ιδιωτικότητά τους χρησιμοποιώντας την ανώνυμη περιήγηση στο Incognito Mode του Google Chrome, αλλά δεν ισχύει για όλους σύμφωνα με έρευνα του οργανισμού Digital Content Next.

(more…)

Continue Reading

Τεχνολογία

Η Huawei ξεπέρασε για πρώτη φορά την Apple στις πωλήσεις smartphones

Published

on

H Huawei ξεπέρασε για πρώτη φορά την Αpple σε πωλήσεις smartphones το τελευταίο τρίμηνο, κάτι που φέρνει την κινέζικη εταιρία στη δεύτερη θέση παγκοσμίως.

(more…)

Continue Reading

Τεχνολογία

Δείτε τι νέο «φέρνει» το Facebook και θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο που το χρησιμοποιείτε (Vid)

Published

on

Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε σήμερα 1η Μαΐου ότι ο δημοφιλής ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης θα προσθέσει στις υπηρεσίες που προσφέρει στους χρήστες του κι εκείνη ενός χώρου γνωριμιών για ανθρώπους που αναζητούν μακροχρόνιες σχέσεις.

(more…)

Continue Reading

Facebook

Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ