Connect with us

Γυναικα

Βίκυ, σ’ευχαριστούμε: Η σούπερ δίαιτα της Χατζηβασιλείου για να χάσεις 5 κιλά σε 30 ημέρες.

Published

on

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου προσέχει την διατροφή της.

Η παρουσιάστρια σύμφωνα με το tvstar έκανε την παρακάτω δίαιτα και έχασε πέντε κιλά σε ένα μήνα.

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • Πρωινό: 1 φλιτζ. γάλα 1,5%, 50 γρ. κέικ
  • Δεκατιανό: 1 φλιτζ. τσαγ. χυμό πορτοκάλι ή ρόδι ή βατόμουρο
  • Μεσημεριανό: 150 γρ. κοτόπουλο στο φούρνο, 180 γρ. πατάτες φούρνου, 1 πιάτο σαλάτα, 2 κγ. ελαιόλαδο
  • Απογευματινό: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα
  • Δείπνο: 1 πιάτο σαλάτα, 2 κγ. ελαιόλαδο, 30 γρ. παξιμάδι ή κρουτόν

ΤΡΙΤΗ

  • Πρωινό: 1 φλιτζ. τσαγ. 1,5%, 30 γρ. δημητριακά ολικής άλεσης
  • Δεκατιανό: 1 σπανακόπιτα από φούρνο (εξω-σπιτική)
  • Μεσημεριανό: 150 γρ. σαρδέλες φούρνου, 1 πιάτο σαλάτα, 2 κγ. ελαιόλαδο
  • Απογευματινό: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα
  • Δείπνο: 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως και τυρί με χαμηλά λιπαρά

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • Πρωινό: 1 φλιτζ τσαγ. χυμό πορτοκάλι, 2 φρυγανιές με 2 κ.γ. μέλι
  • Δεκατιανό: 1 φλιτζ. τσαγ. χυμό πορτοκάλι ή ρόδι ή βατόμουρο
  • Μεσημεριανό: 200 γρ. μελιτζάνεδ παπουτσάκι, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 60 γρ. τυρί φέτα
  • Δείπνο: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα Απογευματινό: 1 κεσεδάκι γιαούρτι 2%, 30 γρ. δημητριακά, 1 μήλο, 1 κγ. μέλι

ΠΕΜΠΤΗ

  • Πρωινό: 50 γρ. κέικ
  • Δεκατιανό: 1 φλιτζ. τσαγ. χυμό πορτοκάλι ή ρόδι ή βατόμουρο
  • Μεσημεριανό: Ψαρόσουπα (90 γρ. ψάρι, 1 πιάτο σούπα με ρύζι, 90 γρ. πατάτα βραστή, βραστά λαχανικά, 2 κ.γ. ελαιόλαδο)
  • Απογευματινό: 1 φρούτο (εκτός μπανάνας)
  • Δείπνο: 200 γρ πίτσα
  • Αργότερα: 1 φλιτζ τσαγ. τσάι με 1 κγ. Μέλι

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

  • Πρωινό: 1 φλιτζ. τσαγιού, χυμό πορτοκάλι, 2 φρυγανιές με 2 κ.γ. μέλι
  • Δεκατιανό: 1 φλιτζ. τσαγιού χυμό πορτοκάλι ή ρόδι ή βατόμουρο
  • Μεσημεριανό: 250 γρ. ρεβίθια ή φασόλια, 1 φρυγανιά, 60 γρ τυρί φέτα
  • Απογευματινό: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα
  • Δείπνο: 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεων και τυρί με χαμηλά λιπαρά

ΣΑΒΒΑΤΟ

  • Πρωινό: 1 κράκερ, 1 κ.γ. μαρμελάδα
  • Δεκατιανό: 1 φρούτο
  • Μεσημεριανό: 1 αυγό βραστό, 1 φέτα ψωμί, 1 πιάτο σαλάτα, 2 κ.γ. ελαιόλαδο
  • Απογευματινό: 1 φρούτο εκτός μπανάνας
  • Δείπνο: 1 μερίδα εστιατορίου της επιλογής σου χωρίς σάλτσες+ Σαλάτα με σος βινεγκρέτ, +1 ποτήρι κρασί, +1 μικρή μερίδα γλυκό σαν παστάκι

ΚΥΡΙΑΚΗ

  • Πρωινό: 1 φλ γάλα 1,5%, 2 μπισκότα με πολυδημητριακά
  • Δεκατιανό: 1 φρούτο
  • Μεσημεριανό: 120 γρ μπιφτέκι, 180 γρ πουρέ πατάτας, 1 πιάτο σαλάτα, 1 κγλ ελαιόλαδο
  • Απογευματινό: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα
  • Δείπνο: 1 σουβλάκι με πίτα αλάδωτη και ελάχιστη σως
  • Αργότερα: 1 φλ τσάι με 1 κγλ μέλι

[gossip-tv.gr]

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Φωτιά στο Μάτι: Θρίλερ με τα δίδυμα κοριτσάκια που αγνοούνται

Published

on

  1. Τις εννιάχρονες αναγνώρισε ο πατέρας τους σε τηλεοπτικό πλάνο μεταξύ των διασωθέντων από πλωτό μέσο, στο λιμάνι της Ραφήνας που τραβήχθηκε το βράδυ της Δευτέρας – Κανένα στοιχείο δεν υπάρχει έκτοτε για την τύχη τους – Σε εξέλιξη επιχείρηση για τον εντοπισμό τους (more…)

Continue Reading

Showbiz

Τσαπανίδου: Μου έλεγαν γυναίκα με τρία παιδιά δεν θα τα καταφέρεις

Published

on

Η παλιά φωτογραφία και το μήνυμα της δημοσιογράφου στο Instagram

(more…)

Continue Reading

Γυναικα

Η τέχνη ανάμεσα – 22 ιδέες για τατουάζ στο ‘κέντρο’ του γυναικείου στήθους

Published

on

Δεν φανταζόμασταν ποτέ πόσα πράγματα μπορούν να κοσμήσουν τον χώρο μεταξύ δύο καλοσχηματισμένων γυναικείων μαστών

(more…)

Continue Reading

Facebook

Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ